حمیم

او یک رؤیا بود

حمیم

او یک رؤیا بود

بهای دوست داشتنش هرچه که باشد٬ باشد.. .. ..

طبقه بندی موضوعی
عاشقانه ها.. .. .. *حمیم* - *حمیم*

بازم دارم ازتومینویسم.. .. ..

حواست هست چقدر توی نوشته هام تنهایی ها دارن پر رنگ میشن؟دارن توی حرفام کلمه اصلی میشن

حواست هست این روزها چقدر توی فکرم...چه حجم بزرگی از قلبمو گرفتن و بی خیال قدم میزنی

حواست به اینهمه هست؟

اصلا راستشو بگو تا حالا یه لحظه با خودت فکر کردی اگر یه روز صبح بیدار شدی و من نباشم اصلا چیزی از زندگیت کم میشه؟... گوشه دلت میلرزه؟ غم میاد تو دلت یا نه مثل همیشه یه دوش میگیری وتمام مدت لباس پوشیدن و اماده شدنت به کارها و برنامه هات فکر میکنی و نق میزنی که چرا نمیشه بیشتر بخوابی؟.. .. ..


++چقدر تنها شدم من خدای من

پ.ن: انگار تنها دلیل نوشته هام بودی الان هم ... نمیدونم.. .. ..




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی