حمیم

او یک رؤیا بود

حمیم

او یک رؤیا بود

بهای دوست داشتنش هرچه که باشد٬ باشد.. .. ..

طبقه بندی موضوعی
عاشقانه ها.. .. .. *حمیم* - قرار نبود دیدنت آرزوم شه.. .. .. *حمیم*

و اما تو...
قرار نبود آن وقتهای تو جایشان را با این وقتهای من عوض کنند
قرار نبود عشق هم مثل:
گیلاس
بوسه
عیدی
و تعطیلات تابستان
اولش قشنگ باشد.. .. ..
قرار نبود کسی سختش باشد بگوید دوستت دارم
قرار نبود کسی به هوای نشکستن دل دیگری بماند
قرار بود هرکس به هوای نشکستن دل خودش بماند
قرار نبود هرچه قرار نیست باشد.. .. ..
قرار تنها بر بی قراری بود و بس
گمان نمی کنم گناه من سنگین تر از نگاه تو باشد.. .. ..
اما یقین دارم که کودک دلت کمتر از پیش بهانه ی لالایی های شعر گونه ام را می گیرد
یادت می آید مریمم؟ هرشب شعری تازه برای چشمان زیبایت می سرودم، صدای لالائیم.. .. ..

مهم نیست فقط یک چیز یاد همه بماند:
اگر اتفاقی که نباید بیفتد افتاد
تنها برایت می نویسم :
خودت خواستی تقصیر من نبود.. .. ..
زیر سایه ی امن ترین سایبان هستی دلواپس دلواپسی های یکدیگر باشیم، یا نه ؟.. .. ..


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی